Over ons & Contact

De Stichting Bushcraft  is opgericht op 22 februari 2007 en verspreidt bushcraftkennis en -vaardigheden. Daarvoor is onder andere het Bushcraftweekend opgezet. We denken en doen graag mee met andere bushcraft-, survival- of outdooractiviteiten. Denk daarbij aan open dagen, het geven van demonstraties of introductie-workshops bij evenementen en/of scholen.
Sinds 2004 wordt gemiddeld twee keer per jaar in Nederland een Bushcraftweekend georganiseerd door de Stichting Bushcraft.  Het Bushcraftweekend is een bijeenkomst van mensen ge├»nteresseerd in survival, primitieve technieken en de natuur in het algemeen. De weekends berusten op het ‘voor elkaar, door elkaar’ – principe. Deelnemers geven workshops aan elkaar en leren zelf weer van andere deelnemers. De weekends worden dus mogelijk gemaakt door de bushcraftliefhebbers zelf. De weekends zijn erg populair en we zitten in een mum van tijd vol. De grootte van het terrein bepaalt het maximaal aantal deelnemers. De Bushcraftweekenden worden op  verschillende terreinen in Nederland gehouden.
Het bestuur van de stichting bestaat uit:
Johan Mees – Voorzitter – voorzitter@stichtingbushcraft.nl
Johan-Mees
Rianneke Mees-Huibers – Penningmeester – penningmeester@stichtingbushcraft.nl
Rianneke klein

Lieneke Bakker – Secretaris – secretaris@stichtingbushcraft.nl
Lieneke

Thijs Knoester – Communicatie – communicatie@stichtingbushcraft.nl
Thijs
Whatsapp: 06 – 1619 1699 (Thijs)
KvK-nummer:  24410666
Stichting Bushcraft is niet BTW-plichtig.