Pak je agenda maar…

…want ja, we hebben een datum! Het volgende Bushcraftweekend wordt gehouden op: vrijdag 7  tot en met zondag 9 september 2018.

Terrein

Deze zomer zijn we weer te gast bij De Altena in Zeewolde. We zijn van terrein gewisseld omdat St. Walrick, waar we het laatste winterbushcraftweekend hielden, in zomer alleen vuur op een centrale vuurplek toestaat. We willen iedereen de gelegenheid geven een eigen vuurtje te stoken, en op de kleigrond van Flevoland is dat goed te doen.

Ander aanmeldtraject

We groeien elk jaar een stukje groter, en dat brengt veel werk met zich mee. Daarom wordt het aanmeldproces beter – en ook wat strakker – georganiseerd. Dit betekent vooral dat als je workshopgever of deelnemer bent, je simpelweg op tijd je tickets moet bestellen of informatie over je workshop door moet geven. We laten je hier later meer over weten. (Tip: schrijf je in voor de nieuwsbrief!)

• Deelnemers: vrijdag € 6, zaterdag € 17 en zondag € 17. Totaal € 40.
  • Kids 3 t/m 12 jaar: vrijdag € 6, zaterdag € 8,50 en zondag € 8,50. Totaal € 23.
  • Voor workshopgevers en maximaal één assistent is er ook de gebruikelijke korting van 50% op zaterdag en zondag. Zij betalen voor vrijdag t/m zondag € 23.